Skip to main content
  • eBankNet24 - Bezpieczny i funkcjonalny

    eBankNet24 - Bezpieczny i funkcjonalny

    ebank

     

    Bank oferuje usługę bankowości internetowej  eBankNet24   możliwiająca  zarządzanie rachunkami bankowymi, lokatami, kartami płatniczymi   oraz kontrolowanie kredytów .

    Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu EBANKNET

    System bankowości internetowej posiada szeroki wachlarza możliwości , jest przyjazny dla użytkownika,  stale rozwijany,  i bezpieczny. Jakie mamy podstawowe możliwości ?

     Informacje

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych, 
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych, 
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych, 
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
    • ekport transakcji do pliki csv, pobranie wyciągu w formacie pdf,
    • multikonto - obsługa kilku jont z jednego loginu
    • mulitiuser - wielu użytkowników do jednego konta

    Operacje

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych, 
    • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych, 
    • listę złożonych przelewów, odwołanie przelewu (w zależności od czasu złożenia)
    • wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych.

    Lokaty

    • zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet, 
    • listę aktywnych lokat,
    • sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat, 
    • lokaty promocyjne

    Definicje

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy, 
    • listę zdefiniowanych odbiorców, 
    • zlecenie stałę
    • deficje płatnosci zaufanych

    Edycja  danych

    • aktualizacja dowodu osobistego
    • aktualizacja adresu korespondencyjnego
    • aktualizacja adresu email

    Zarządzanie kartę płatniczą

    • zmiana limitów operacji - online
    • aktywacja karty
    • zastrzezenia karty

    Zarządzanie limitami operacji

    • informacja o aktualnych  limitach
    • zmiana limitów dziennych , tranakcyjnych
    • limity operacji BLIK

    Bezpieczeństwo usługi

    • Definiowanie różnych poziomów dostępu (uprawnień) do wybranych rachunków,

    • Limity operacji dzienne, transakcyjne ustawiane dla kazdego konta osobno,

    • Możliwość powiadamiania poprzez SMS o wybranych zdarzeniach w bankowości internetowej np. o zalogowaniu (zalecane),

    • Wymóg silnego uwierzytelnienia wszystkich 2FA w przypadku logowania, autoryzacji transakcji,  zmiany parametrów,

    • Autoryzacja przez SMS, lub aplikację mobilną dostępną na IOS-a i Androida (metoda zalecana),

    •  Informacje o poprzedniej aktywności na koncie,

    • Funkcjonalność Urządzenia Zaufanego (obsługa wielu urzadzeń),

    • Zaawansowany System Antyfraudowy - chroniący przelewy powyżej zdefiniowanego progu

    •  Samodzielna możliwość blokady dostępu  do bankowości (całkowite zablokowanie logowanie i operacji również w aplikacji mobilnej.

    Wymagania 

    W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet24, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej zawsze w wersji aktualnej, umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL.

    Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, pj oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

    Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach. W przypadku tego  typu sytuacji prosimy o natychmiasrowy kontakt !

    Funkcjonalności eBankNet24

    Przelewy Expres Elixir
    Przelewy PayByNet
    Przelewy Zagraniczne
    Przelewy wysokokwotowe Sorbnet
    Doładowanie Telefonu BlueMedia
    Wnioski 800 +
    Dobry Start /300 +
    MojeID - autoryzacja
    PSD2
    Twój e-PIT
    moBankNet - wersja responsywna na urządzenia mobilne
    Autoryzacja BS Grodkow- aplikacja na telefon
    Bezpieczne Wnioski i formularze
    Bezpieczny Chat

    Więcej informacji

    MojeID

    mojeID

    mojeid

     

     

    bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

     

    Możliwości oferowane przez mojeID

          Potwierdzenie tożsamości w szybki sposób

          Logowanie do istniejącego konta

    • Autoryzacja operacji
    •  Łatwiejszy dostęp
    • Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług

         Bezpieczeństwo

    • Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

        Użyteczność

    • Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

     Zastosowanie

    • Usługi publiczne

    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    • e-Commerce

    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    • Energetyka

    Rejestracja wniosku/formularza

    Przedłużenie umowy

    Dostęp do portalu klienta

    • Medycyna

    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

    Zakup leków przez internet

    • Media

    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

    Opłacanie abonamentu

    • Ubezpieczenia

    Sprzedaż polisy przez internet

    Odnowienie polisy (Direct)

        mojeID w pytaniach i odpowiedziach

     Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    1. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    1. Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    1. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    1. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    PayByNet - szybkie płatności internetowe

    logo paybynetKorzystanie z usługi  Paybynet wymaga dostępu do bankowości internetowej ebanknet 24. Dzięki tej usłudze za zakupy w sieci zapłacisz wygodnie i bez ryzyka.

    Pieniądze niezwłocznie i bezpośrednio trafią z Twojego konta na konto bankowe sprzedawcy, a na przelewie zobaczysz, komu i za co przelewasz pieniądze.

    Sprzedawca korzystający z Paybynet łatwo zidentyfikuje Twoje zamówienie, co przyspieszy nie tylko dostawę zamówienia, ale również rozpatrywanie ewentualnej reklamacji czy procedurę zwrotu towaru.

    Dlaczego warto skorzystać z bezpiecznych płatności internetowych PayByNet:

    • bezpieczeństwo płatności – przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy lub urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej (widzisz na przelewie, komu przelewasz pieniądze),

    • szybkość płatności – informacja o płatności przez internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia (rozliczenie płatności gwarantuje KIR),

    • wygoda użytkownika – dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu.

    • brak dodatkowych kosztów - opłata jak za zwykły przelew.

     Obecnie wiele sklepów internetowych umożliwia płatność przy użyciu PayByNet m.in.korzystające z systemów :

     Przelewy24,Transferuj.pl, eService Online, Dotpay.pl,  Tpay.com.  Planowana jest integracja z innymi systemami np. PayU (Allegro).

    Jak Zapłacić PayByNet :

    • Po wyborze sposobu płatności (on-line) wybieramy Grupa BPS 

    • Na mapie wybieramy województwo opolskie i zaznaczamy Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów

    • Po akceptacji jesteśmy przekierowania na stronę logowania do bankowości internetowej

    • Po zalogowaniu wyświetlony zostaje wypełniony automatycznie przelew, który dodatkowo autoryzujemy.

    • Sklep dostaje potwierdzenie transakcji, i jesteśmy z powrotem przekierowani na jego stronę

     

    SWIFT przekazy zagraniczne

    SWIFT

     

    PRZEKAZY ZAGRANICZNE SWIFT

    Kod BIC (SWIFT) Banku BPS : POLUPLPR

    Przekaz zagraniczny SWIFT wysyłany przez Bank Spółdzielczy   może być rozliczony w ciężar rachunku złotowego lub walutowego prowadzonego w EUR,GBP,USD.

    Bank realizuje przelewy przychodzące i wychodzące w standardzie :

     
    • SEPA,

    • Regulowane,

    • Polecenia wypłaty z dyspozycją dotyczącą kosztów "BEN" lub "OUR"

    Przelewy SEPA oraz Regulowane  muszą spełniać odpowiednie wymogi :

    Przelew SEPA:  jest to przelew realizowany przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do SEPA, spełniający następujące warunki:

    • waluta transakcji EUR;
    • dyspozycja przelewu zawiera prawidłowy numer konta beneficjenta w standardzie IBAN poprzedzony kodem kraju, w którym jest on prowadzony oraz prawidłowy adres BIC banku (BIC code), który jest równoznaczny z adresem Swiftowym banku (Swift code), do którego jest kierowany przekaz;
    • występuje opcja kosztowa „SHA”;
    • przelew nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych;
    • bank nadawcy i bank odbiorcy przelewu są uczestnikiem Polecenia Przelewu SEPA- SCT (wykaz banków SEPA jest dostępny na stronie internetowej http://www.bankbps.pl)

    Przelew regulowany:  jest to polecenie przelewu albo wpłata gotówkowa dokonywana przez Klienta polskiego banku na rachunek beneficjenta prowadzony w innym banku na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii i Lichtensteinu lub przelew zrealizowany na rzecz Klienta polskiego banku, jeśli zleceniodawca wysyła przelew z jednego z ww. krajów, spełniające następujące warunki:

    • waluta transakcji EUR;
    • kwota transakcji mniejsza lub równa EUR 50.000,00;
    • dyspozycja przelewu zawiera prawidłowy numer konta beneficjenta w standardzie IBAN poprzedzony kodem kraju, w którym jest on prowadzony oraz prawidłowy adres BIC banku (BIC code), który jest równoznaczny z adresem Swiftowym banku (Swift code), do którego jest kierowany przekaz;
    • występuje opcja kosztowa „SHA"

    Wszystkie pozostałe przelewy są traktowane jako polecenia wypłaty.

    CZAS REALIZACJI 

    Istnieje możliwość wybranie sposobu realizacji przelewów wg daty waluty  jako

    :

    • pilne (opcja "dziś" w systemach bankowości elektronicznej), przelew tego typu musi być złożony do godziny granicznej 12:00 ze względu na czas potrzebny do jego realizacji.

    • przyspieszone (opcja "jutro" w systemach bankowości elektronicznej), 

    • standardowe, (opcja "spot" w systemach bankowości elektronicznej)

    Uwaga ! wszystkie przelewy w walucie Euro, jeśli nie są zadeklarowane jako pilne (opcja dziś) będą na koncie beneficjenta na następny dzień roboczy.

    Kurs przelewu zależy od tabeli kursów walut banku. Przelew złożony do godziny 16:00 zostanie przeliczony po kursie bieżącym, po 16:00 zostanie  uwzględniony kurs z dnia następnego. W celu złożenia przelewu zagranicznego konieczna jest znajomość numeru IBAN beneficjenta oraz kodu BIC banku zagranicznego.

    KOSZT PRZELEWU

    Koszt przelewu zagranicznego dla organizacji SWIFT wynosi 80 zł, i może być ponoszony przez :

     
    • OUR - zleceniodawcę,

    • BEN - odbiorcę,

    • SHA -dzielony po połowie,

    Opłaty pobierane przez bank za realizację przelewów są określone w tabeli opłat i prowizji.i zależą od od jego parametrów oraz czasu złożenia.

    W przypadku chęci uruchomienia opcji  przekazów zagranicznych poprzez bankowość elektroniczną   należy  zgłosić ten fakt w placówce bank i telefonicznie lub osobiście.

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu przelewu.

    Centrala Banku,  Grodków  775435000

    Znajdziesz nas też tutaj